Toastjern Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Er disse orginale BMW?? Syns du mangler den lille m-logoen ved bolt hullene. Jeg har samme felger selv på min E34.Men mine er uorginale, og jeg har heller ikke m-logo. Eller kommer disse uten logo? På delefilmen på nettbutikken til GS så får du dem med og uten det ''M'' emblemet du snakker om. Så de kom uten logo også ja Det er Rondell som har produsert disse Påsto aldri at de var orginale bmw felger heller, hvis det er det du sikter til.. Bare påpekte at de kom både med og uten emblem orginalt Og at disse jeg har er produsert av Rondell Har ikke noe vekt på de heller nei.. Men de veier mindre enn BBS hjula jeg hadde før.. Hvis det er til noen hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Mulig jeg vil ha dem vis jeg får solgt m3 motorsport felgene mine hva er prisen nå? Har foresten den bilen der nå ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 æff, den ligger på 6k Haha, du som endte opp med den ja! Godt noen ville ha den, jeg var syyyyykt lei den bilen. Men nå savner jeg den som faen.. ! Shiiiit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 æff, den ligger på 6k Haha, du som endte opp med den ja! Godt noen ville ha den, jeg var syyyyykt lei den bilen. Men nå savner jeg den som faen.. ! Shiiiit.. Gikk den ureint i ditt eie å da heller ? driv å gjør den klar til sommern igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goos Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Er felgene fortsatt for salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Ja, det er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goos Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Mye ska du ha får di ? Har du muligheter til å få sendt di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 står litt lenger opp her:P Og nei, vil helst ikke sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goos Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Okei, heilt i orden Men e vil gjerne kjøpe di . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Ja, hvis du gir 6 for de, så kan jeg møte deg halvveis eller noe sånt hvis du bor langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Ser ut til disse blir hentet i helga/lørdag! Med mindre noen byr over innen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 ligger bude på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 6000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 faen asså! sku hatt dessa eg. men er litt langt vekke.. menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Langstrakt land vi bor i gitt Mange som bor for langt unna til at det blir verdt turen og jeg er ikke keen på å sende i det hele tatt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå