leif harald Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Noen som vet delenr på dekselet over pluss polen til e30 m3. Det som står inntil torpedoveggen bak batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 realoem og bmwfansinfo er din venn hadde jeg ikke hatt sirupnett ombord skulle jeg funnet det for deg.. hør med jørgen lie, han har akkurat sett etter det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 12-42-1-288-413 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Hei! Har sett litt selv der du nevner Diohrvik men fant ikke det som er bak batteriet, kun det som ligger over kabelsettet under chassinr plata. K-E: Har sikkert forklart litt feil, men er det store dekselet i plast som viser på bilde jeg la ut. Ikke det lille som er over kun pluss kabelen som du linka til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå