GSS Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Har en del brukte deler til 02 jeg skulle solgt unna: - girkasser - motorer (m10b??) - forstilinger - bakstillinger - store karosserideler uten eller med lite rust - differ - tak med luke - bakluke touring - bakluker - panser - og mye annet - Har også mye utover dette Se bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Heisann! Har du en M10 (2l) motor + 5 trinns kasse, og evt pris? Senkesett + skjermbreddere? Mvh. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Bremsekraftforsterker fra turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Heisann! Har du en M10 (2l) motor + 5 trinns kasse, og evt pris? Senkesett + skjermbreddere? Mvh. Andreas M10 2 liter har jeg ja, men tilstanden er ukjent. Den ene skal visstnok være overhalt, men det vil ikke jeg gå god for. Dette er blokk og topp. Jeg har mange løse innsug, men usikker på hvilket som evt. er riktig til denne. Har ikke 5-trinnskasse til 02 Har ikke senkesett Har 2 sett skjermbreddere av turbotypen. De kan kreve noe puss og fiks for å få helt topp. Ønsker 350,- for et sett. Bremsekraftforsterker fra turbo? Det har jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Hei og hopp! Takk for raskt svar. Når du sier 1 sett, er det forran og bak (4stk)? Hvor mye skal du ha for motor (ca pris)? Og ikke minst, hvor i landet bor du. Jeg bor i vestfold Mvh. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Hei og hopp! Takk for raskt svar. Når du sier 1 sett, er det forran og bak (4stk)? Hvor mye skal du ha for motor (ca pris)? Og ikke minst, hvor i landet bor du. Jeg bor i vestfold Mvh. Andreas Et sett er da 4 stk ja. 1000,- for en m10b20. Noe mindre for de andre. Delene befinner seg i Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002 Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hei igjen. Er du nerover mot oslo kanten innemellom? Mvh. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brumunddal Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Et sett er da 4 stk ja. 1000,- for en m10b20. Noe mindre for de andre. Delene befinner seg i Hamar. Hei! Jeg er også int i m10 motoren+ evt lameldiff. Bor i brumunddal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Et sett er da 4 stk ja. 1000,- for en m10b20. Noe mindre for de andre. Delene befinner seg i Hamar. Hei! Da er jeg interessert i skjermbredderene, har du mulighet til å sende det, jeg kan forehåndsbetale for porto og deler. Ha en fin kveld Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Hei! Jeg er også int i m10 motoren+ evt lameldiff. Bor i brumunddal Hei! Da er jeg interessert i skjermbredderene, har du mulighet til å sende det, jeg kan forehåndsbetale for porto og deler. Ha en fin kveld Andreas Har sendt dere begge en PM. Har også et bur som skal være til 02. Aner ikke om dette er "hjemmelaget" eller hva det er for leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Har du 2l fortsatt?er interesert i en M10b20 veiv syntes jeg leste noe om en lamel diff også?er ikke de lik lamel som i E21s differ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Tror ikke jeg har igjen noen 2 litere. Skal hente noe deler til våren, så jeg får se om det er noe der. Lamelldiff har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Hei. Har du ei hel å fin høyre fram dør samt høyre framskjerm? Og har du flere sett med breddere? Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Hei. Har du ei hel å fin høyre fram dør samt høyre framskjerm? Og har du flere sett med breddere? Marius. Jeg har igjen 2 stk breddere, altså ikke noe komplett sett. Disse er nok ikke originale, men er av 02 turbo typen. Du får de for 200,- +evt frakt. Høyre dør og skjerm har jeg, men er usikker på hvor fine du synes de er. De beste delene har gått først, og jeg synes de bør sees før du evt. bestemmer deg. Kan prøve å få tatt noen bilder til helgen. 500,- for en dør og 200,- for en skjerm. + evt. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Har kanskje fått ordnet med breddere. Men om du kunne få ordnet med bilder av døren og skjermen på mail hadde det vært fint. Trenger også varmeapparatregister evt bare radiatoren i den. Har du det? pe_dl_ex@Hotmail.com Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå