mege34 Skrevet November 8, 2013 Skrevet November 8, 2013 jeg har hatt litt startproblemer i det siste. bilen er en e34 525tds når jeg skulle hjem fra jobb i går nektet den helt, ok. det endte med at pumpe og det som hører med ble dratt opp av dieseltanken for å se om den gikk. koblet den rett på batteriet og joda den gikk, men sakte? hørte ikke så mye lyd fra den akkurat. trodde man skulle høre disse uten og ta de ut av tanken? er dette tegn på at den begynner og ta kvelden og jeg burde bare bestille meg en ny med en gang? skal sies at etter filteret på den var blåst reint og alt var på plass igjen så startet bilen og det har den også gjort i dag, MEN det tar en ti-tolv sekunder etter jeg har tatt på tenningen til den vil fyre. som om den bruker tid på og pumpe nok frem eller bygge opp nok trykk. er pumpen i tanken det er snakk om. på forhånd takk !
bmwpower86 Skrevet November 9, 2013 Skrevet November 9, 2013 har hatt samme problem selv hjalp da jeg byttet pumpa i tanken virker som om føde pumpa di så og si er død ja skal ikke gå sakte
mege34 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Skrevet November 9, 2013 Ok då skal den byttes ! Takker for hjelpen sendt from my unicorn using tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå