anjobanjo Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hei! Er på utkikk etter en 318 98 mod, 325i eller 320, men klarer ikke å bestemme meg... Hadde en 316 som jeg var utrolig fornøyd med og lite tull med, men har vært uheldig å krasjet. Var å så på en 318 98 mod i dag, men var ikke helt fornøyd med utseende, og syns fronten er for rund og lite tøff og min gamle 316 var mye bedre å kjøre enn den.. Tips noen? Ser etter kvalitet og hva som er svakheter etter de jeg vil ha som e greit å vite.. mvh Bmwjenta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Hvilke chassi er du på jakt etter? Er du på jakt etter COUPE eller SEDAN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anjobanjo Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Coupe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Utifra gammel historikk er du på jakt etter E36 tror jeg.. Hva har du tenkt å bruke av penger? Det er et av de punktene som avgjør hva slags motor du får.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anjobanjo Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Ja, er vell det.. Men de er så lett bak at jeg er redd for å krasje igjen.. x) Er jo livsfarlig og for sleng for ingenting! Men mange mener at jeg skal kjøpe 318 98 mod da, for den har fordelt vekt bake å framme, ikke bare framme som sånn e36'n.. Vil bruke max 50.000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå