Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Jeg har ett stk NYTT og ubrukt hjul-lager til forhjul inkl nye bolter til salgs, kjøpt på Koed nypris inkl bolter 550,-
Dette ble kjøpt til en 1997 520IA sedan.
Til samme bilen har jeg pent brukt Thule tak-stativ inkl føtter til orginalfeste og deksler dette er låsbart, nypris komplett ca 1500,-

Har også P.A soft 1.4 diagnosesett med kabler for både den nye og gamle pluggen (firkant/rund), meget lett program å bruke.
http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-scanner_v140〈=eng

Salgspris Hjullager inkl bolter 300,-
Takstativ komplett kr 400,-
P.A Soft 250,-

Skrevet

Jepp, stemmer det er den som du vipper opp de 4klaffene i taket og skrur føttene fast i festet der, også er det halt vanlig Thule firkantrør som er tilpasset dette.
Det er også låsbart.
Tror ikke jeg har noen bilder av dette montert, men jeg skal sjekke.
Det som følger med er ferdig tilpasset thule-stenger med føttene ferdig tilpasset og montert i stengene, 4 deksler med lås og en nøkkel, og ja selvfølgelig skruene til å skru føttene fast i taket

Legger ved Thule sitt eget bilde

753000_solution_sized_468x329.jpg

Her er hva Thule skriver:

En elegant, senket versjon av vårt universelle takstativfeste til biler med forhåndsinstallerte festepunkter eller relinger.
  • Et robust takstativ som har en veldig elegant og lav profil på biltaket.
  • Smart festesystem med automatisk låsing til takstangen.
  • Passer til Thule WingBar, SlideBar, AeroBar, SquareBar og ProBar.
  • Et settbasert takstativsystem. Bruk Thules tilpasningsguide for å finne ut hvilket takstativ som passer din bil.
  • Kan låses til bilen.
  • Låser følger med.

Handleliste

Slett gruppe BMW 5-series, 4-dr Sedan 1996 - 2000(1997), Faste festepunkter Produkttekst   Antall     Universal-takstativ med lav profil for biler med festepunkter.

Inkluderer:

753000_main_sized_126x83.jpg Thule Rapid System 753
    Sku-nummer : 753     Slett squarebar_main_sized_126x83.jpg Thule SquareBar 761
    Sku-nummer : 761     Slett rapidfixpoint_kit_sized_126x83.jpg Kit 3065 Fixpoint XT
    Sku-nummer : 3065     Slett  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...