Scooterengan Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 https://www.netthandelen.no/product/3031385?ito=3964 Er dette noe billig dritt eller funker denne greit? Likte den pga den hadde docking for Iphone, noe som er kjekt. Det jeg lurer på er om det kun følger med det jeg ser på bildet, altså kun den fremre delen som du klikker på plass i bilen, eller kommer hele boksen som er bak spilleren også med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 stemmer nok meget bra med navnet produktet bærer. står det er forsterker også så den er nok like stor som en normal cdspiller i dybden også hadde ikke rotet bort pengene mine på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Jaha, hva anbefaler du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 finner nok ikke noe like billig som du muligens får den spilleren for.. skal du ha et skikkelig merke må du fort opp i 1000lappen. kenwood, Pioneer og Alpine er gode jeg kan anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Bare det er AUX/USB så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Skal du ha den i e39? Kjøp heller dice mediabridge eller lignende, mye finere løsning enn den stygge spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Koster jo skjorta, men kul var den, hadde ikke planer om å kjøpe noe dyrer greier. Skulle bare egentlig vite om det kun var den du ser på bilde eller om det er den boksen bak spillern som også er med, sånn at jeg ikke får en overraskelse når jeg får den. Kjøpte den akkurat nå for 420,- på netthandelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Så en dension gateway 300 for 400 på ebay de, med ipod/iphone kabel, tror det er nesten lik dice sin løsning. Selv gikk jeg til innkjøp av en aux-kabel til 120kr inkl frakt til min e46, det holder for mitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Trådstarter spør om et produkt er "noe billig dritt" eller om det "funker greit". Svarene hinter til at varen en det førstnevnte, men trådstarter kjøper den likevel. Min mening er at dette er en real søppel-tråd som burde fjernes Du får Sony-spillere med aux til 400,- på elkjøp... Men det er jo for sent nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Jeg kjøpte billig-spiller hos netthandelen,får den vel imorra. det er en grundig. skal bare bruke den i 3-4 mnd. denne: https://www.netthandelen.no/auction/Elektronikk/Lyd/8626957 kom frem til at denne billigspillern har rette utseende og stort pluss er usb i front. clean spiller egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå