Toby91 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 noen her som har erfaring med Lowtec coilovers? sitter å snuser litt på 9.3 eller 9.4 til min E39 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 har 9.2 på min e38. fint og stivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 pinne stivt eller behagelig å kjøre med? haha. god kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg liker stive biler. Er vel igrunn 90% pinnestivt. Så behagelig for min del. Jeg har dog ikke race fjørene. Dem er enda stivere. Kvaliteten virker bra. Har kun kjørt i 5mnd me dem hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg har 9.3 på min Z3 Coupe og er veldig fornøyd så langt. Ganske stivt uten at jeg har noe å sammenligne med da jeg ikke har hatt biler med senkesett tidligere. Passer karakteren til Z3'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå