S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Er det noen her som har stÃ¥lkontroll pÃ¥ Antennene i en E38?  Sitter og funderer pÃ¥ Ã¥ montere en CAS FM DAB antenneadapter for Ã¥ kunne bruke eksisterende antenne pÃ¥ en DABmodul, men problemet her er at adapteren mÃ¥ ha en uforsterket antenne, sÃ¥ jeg mÃ¥ bypasse forsterkeren for Ã¥ fÃ¥ det til. Derfor tenkte jeg Ã¥ bruke TVantennen for Ã¥ unngÃ¥ at dette gÃ¥r utover radiomottaket.  Noen som vet hvorvidt TV og radio deler antenne/forsterker? Evt. har andre gode rÃ¥d til Ã¥ løse problemet?Â
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Radio antenne er vel i bakruta. Ser ut som varmetråder. Tlf antenne er de 2 tappene på taket på facelift biler. Eller en rute antenne på pre face TV antenne vet jeg faktisk ikke hvor er. Er ikke bare den boksen i bagasjerommet da?
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Taket mener jeg er kun til telefonen, og GPS vet jeg ligger under hatthylle. FM mener jeg har 3 antenner integrert i bakrute, men hvorvidt disse deles av TV, er jeg usikker på. Utfra tegninger ser TV ut til å bruke samme forsterkerne som står på hver side i C-stolpene.
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Er i c stolper og oppe i taket ser det ut som. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/44279
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 Takker. Ser det ikke ut som om de små forsterkerne plugges inn i bakruta?
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Skrevet November 10, 2013 Jeg syns det. Så er nok mulig de går på radioantenna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå