S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Er det noen her som har stålkontroll på Antennene i en E38? Sitter og funderer på å montere en CAS FM DAB antenneadapter for å kunne bruke eksisterende antenne på en DABmodul, men problemet her er at adapteren må ha en uforsterket antenne, så jeg må bypasse forsterkeren for å få det til. Derfor tenkte jeg å bruke TVantennen for å unngå at dette går utover radiomottaket. Noen som vet hvorvidt TV og radio deler antenne/forsterker? Evt. har andre gode råd til å løse problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Radio antenne er vel i bakruta. Ser ut som varmetråder. Tlf antenne er de 2 tappene på taket på facelift biler. Eller en rute antenne på pre face TV antenne vet jeg faktisk ikke hvor er. Er ikke bare den boksen i bagasjerommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Taket mener jeg er kun til telefonen, og GPS vet jeg ligger under hatthylle. FM mener jeg har 3 antenner integrert i bakrute, men hvorvidt disse deles av TV, er jeg usikker på. Utfra tegninger ser TV ut til å bruke samme forsterkerne som står på hver side i C-stolpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Er i c stolper og oppe i taket ser det ut som. http://www.bimmerboard.com/forums/posts/44279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Takker. Ser det ikke ut som om de små forsterkerne plugges inn i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg syns det. Så er nok mulig de går på radioantenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå