e30 tic Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46656718&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 syns noen kan kjøpe denne flotte bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 ingen som kunne tenke seg en bra veteran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 dersom ingen kjøper denne nå så kommer jeg til å få den hel lakkert, nye chrome fangere, senk og noen org BBS RS som ligger å slenger, og da blir den aldri solgt i ren trass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Håper ingen kjøper den!) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Haha. Håper den blir solgt egentlig. Men ellers så kommer jeg til å lage den strøken på pur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå