Dnort Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Har endel spm.ang småmanipulering av girkassesignal mm.. Og om dette er mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dnort Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Demontere en N47 d20c dra en -09 1serie med aut og bruke motoren i en båt.. Jeg lurer på om hvis jeg tar ledningsnett til motor mm. Styreenhet motor,kassboks,nøkler og leser for nøkkelen.. Om jeg da får ting opp å gå uten nødprogram og masse tull.. Noen tipset om at noen kynndige kunne omprogrammere styreenheten til å la være å være avengig av girkasse signal og ev andre sensorer som jeg ikke vil bruke i båt..? Flott med kjapt tips siden jeg nå er på reise og skrur ut motor og ev deler.. Alternativet mitt er jo dieselsprut,men vil gjerne slippe det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Vi kan programmere bort startsperre, men vet du om det er en EDC16+ eller EDC17 ECU du ønsker å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dnort Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Vet ikke.. Står det noe sted? Hva med andre funksjoner? Som at styreenheten venter på girkassesignal mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Det står på ECU. Vi kan programmere bort EGR, DPF, Startsperre, resten av sensorene må du bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå