Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har dagen kommet der eg meste brant opp deler av ledningsnette. Helv... gamle eiger som har brukt kobber tråd og teip for å koble blink lysa i dei stygge crom speila.. off håper ikkje for møye gjekk gale.

Skrevet

god kveld.

var heldig og fikk stoppa at eg ikkje svidde mange kabler.

det som forrige eiger har gjort når han har kobla blinklys is side speila, er at han har avisolert pluss og minus kabel som kommer fra blinlys i sjermen, og bare surra kobber fra blinklys i speila rundt disse kablene. og har ført til kortsluttning....

har en del bilder dere ser hvor jalla det er.

demprimerende å se noe slikt.

9u7oec.jpg

2yp12ld.jpg

andre sia så hadde dei kobla feil,...heldigvis, men sånn som det var kobla så var det kobber mot kobber uten isolasjon.

har tatt vekk allt som hørte til blinklysa, og sett at ingenting aent ble skada, laget nye koblinger på det som var skada.

fikk desverre ikkje tatt bilde av den andre sia.

Skrevet

Har i dag fått tatt ut plata der blinklysa er festa. Helt ødelagt og mye rust. Foreløpig så skal eg lage ny plate og lime opptil. Så får eg se til etter eu hva eg gjør.

Skrevet

God kveld, har i dag vært hod posten og henta noen deler fra ebay, kjøpte meg nye speil, originale brukte m5 speil fra GB, må lakkes men det gjøres i løpet av helga. kjøpte og en bakrutesenker usikker når den blir lakka.

go boksen :)

b67jhi.jpg

såg bedre ut en forventet i forhold til prisen. ( 300 for 2 speil )

296hp5k.jpg

1zaxqv.jpg

og så liten prøvemontering av bakrutesenkeren.

2e3mvf7.jpg

Skrevet

hei då har eg fått gjort litt i garasjen i kveld åsså :)

fikk sink lakka kanal/sjørtene slik dei ikkje ruster før lakking,

2dwf342.jpg

23hk5g4.jpg

Fikk prøvemontert spila også, blir bra når eg får lakka dem.

litt dårlige bilder men det får gå

5nm3is.jpg

24dlk5t.jpg

har et e36 tårn stag som eg kjøpte av M-teknikk som fungerte veldig bra på e36n,

dette passer sedan og coupe i følge seller.

ble brukt i 2 mnd før eg klarte å gå på hode med bilen.

kan justeres.

seller høyst budene. 1000 kroner nytt.

30ixq2q.jpg

Skrevet

Da er bilen levert til godkjenning av etterkontroll. håper alt ordner seg, skal bli fantastisk å kunne bruke den snart.

fikk ordnett forsikring og det ble ikkje møye billigere en eg hadde håpt på.

14500 for delkasko....

kommer bilde update så fort eg får bilen heim at.

Skrevet

Da har eg fått bilen heimat frå etterkontroll, og ble dessverre ikkje godkjent. Høyre lykt framme var justeringskruen rusta for  å justere lys.

så var heller ikkje bremse heilt ok enda, dessverre så var dei ennå skjeive. har overhalt begge kaliprene og usikker på hva som kan vær gale. bytta skiver og klosser.

meiner også at eg lufta systemet godtnok.

mekanikeren meinte at ein av kaliprane ennå hang. så får vel bytte dem ut.

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei god jul til dere som er inne og titter. har hatt det travelt nå i juletider. har fått bestilt inn mye kaliprer fra koed.no, og litt annet stash.

holder for tiden på med demontering av høyre lykt framme, noe som viste seg å bli værre en eg trudde.

kommer litt bilder senere.

ha en god jul så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...