Gå til innhold

M60b40 selges med led nett å automatkasse

morgan93
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Hvor mye ferdig montert og hva har e30 egentlig av motor?

Skrev litt kort før i dag pga mobil. Men det jeg skulle fram til var, hvor mye ønsker du for bil og motor? Og hva var bilen før den evt blir ombygd, 316 eller 320 osv? Mye rust årsmod også videre kan være fint å få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bare motor plasert motor står nå på pall å driver å sveiser ferdig motor rommet noe som er ferdig straks! 

e30'n er egentelig en 320i 86 mod vis jeg ikke husker helt feil, skal sjekke det opp, nei ønsker så klart mest mulig men kan selges rimelig da jeg har begynnt å gå lei bmw desverre å har handla inn en 200 sx s13. 

er ikke mye ryst på bilen jeg driver nå å sveiser om batterikassa så rusta der er bort så skal jeg kappe ut rusta ved beinplass på passasjer side kanaler er bra hakke sjekka de skikkelig grundig enda men har vært borti værre hehe:) vis du vil så kan jeg sende deg bilder på mms.

bilen er ribbet innvendig men har alt utenom om passasjer sete å gulvteppe da det var helt råttent å skjært i stykker å forige eier såklart,

kan montere bilen innvendig igjen vis det er ønsket.

mer du lurer på så bare spør:) send meg en meld på 47612099 vis du ønsker bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...