morgan93 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Som topic sier selger en m60b40 med kasse å led nett motor å gir har gått 211tusen å går fint enda, Motor står i lillehammer pm for info eller 47612099 kan også byttes i snacks til 200sx s13 eller e46 touring Selges til hbo 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Share Skrevet November 13, 2013 Fått bud på 6000 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Til salg igjen pga useriøs kjøper! Kom med bud alt vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Kan selges montert i e30 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hvor mye ferdig montert og hva har e30 egentlig av motor? Skrev litt kort før i dag pga mobil. Men det jeg skulle fram til var, hvor mye ønsker du for bil og motor? Og hva var bilen før den evt blir ombygd, 316 eller 320 osv? Mye rust årsmod også videre kan være fint å få vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 da er bare motor plasert motor står nå på pall å driver å sveiser ferdig motor rommet noe som er ferdig straks! e30'n er egentelig en 320i 86 mod vis jeg ikke husker helt feil, skal sjekke det opp, nei ønsker så klart mest mulig men kan selges rimelig da jeg har begynnt å gå lei bmw desverre å har handla inn en 200 sx s13. er ikke mye ryst på bilen jeg driver nå å sveiser om batterikassa så rusta der er bort så skal jeg kappe ut rusta ved beinplass på passasjer side kanaler er bra hakke sjekka de skikkelig grundig enda men har vært borti værre hehe:) vis du vil så kan jeg sende deg bilder på mms. bilen er ribbet innvendig men har alt utenom om passasjer sete å gulvteppe da det var helt råttent å skjært i stykker å forige eier såklart, kan montere bilen innvendig igjen vis det er ønsket. mer du lurer på så bare spør:) send meg en meld på 47612099 vis du ønsker bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Har du motor enda? Har du alt som trengs for og montere i e30??? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå