KLB Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 Lurer på om det finnes en enkel måte å få åpnet viftepanelet, og komme til og skifte denne lyspæren. Jeg innbiller meg at det sitter en felles pære som lyser i dette panelet, ned i askebegeret, og knappene i "computeren". Skal det også være lys i viftevelgerne på selve dashbordet? (oppå, og på de som peker ut i bilen)? Hadde vært fint om noen visste dette slik at jeg ikke begynner å brekke opp ting som ikke skal brekkes opp
KLB Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 Ingen? Sent from my HTC One using Tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Tillater meg å "løfte" opp denne i håp om at noen kan hjelpe meg
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Du må ut med cd spiller og komputeren for å få plass, ganske vanskelig å komme til men ikke umulig sent from my microwave using tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Du må ut med cd spiller og komputeren for å få plass, ganske vanskelig å komme til men ikke umulig sent from my microwave using tapatalk Jeg forsøkte meg på å stikke hånda ned etter å ha fjernet stereoanlegget, men jeg har for svære hender Hvordan er lyspærene festet? Det er som du ser av bildet lys i "knappene". Finnes det noen bilder/tegninger over hvordan ting er bak der?
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Gjorde dette på en e34 jeg hadde for en stund siden Slik ser det ut: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/varer/Produktkatalog_64/64_0134 sent from my microwave using tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Får ikke opp innhold på den linken :-/ Edit!Navigerte meg frem via eget reg nr. Da tror jeg det funket
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Fant forøvrig ikke ut i fra tegningen hvordan jeg løsner på dette.
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Har du klima? Du må skru løs en del greier i varmeapparatet sent from my microwave using tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Du ser på bildet. Det er ikke klimaanlegg. Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 På det bildet du har funni fram er det 2 soners klima sent from my microwave using tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 OK... Tenkte på a/c jeg, og det tror jeg ikke det er Angriper man dette fra forsiden, eller må man begynne å demontere hele dashbordet? Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Skrevet November 22, 2013 Spør du svergis inne på forumet tror jeg han vet; har glemt åssen det ser ut desverre. .. sent from my microwave using tapatalk
KLB Skrevet November 22, 2013 Forfatter Skrevet November 22, 2013 Fant en "writeup" på nettet, men det er for den andre typen klimaanlegg. http://bmwe32.masscom.net/johan/IHKA_lights/IHKA_lights.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå