Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har en 525tds som jeg har hatt ute diesel pumpa å byttet pakninger på. 

etter dette så starter bilen normalt for så å stoppe igjen.. hva skjyldes dette? justering av pumpa? eller start sperre? har haatt bateriet frakoblet en stund å...

Skrevet

kanskje startsperre som slår inn, prøv å ha batteri polen av i 10min elns:) evt så må vel pumpa justeres, burde skrive hvor mange rpm den går på, når den starter og er den mulig å kjøre vist du har gassen inne :)

Skrevet

Er det noen som har gjort dette før som har demontert, montert og skiftet pakninger i pumpe?

Spør ikke for å være ufin, men dette er ikke noe man bør holde på med selv dersom man ikke har 100 prosent kontroll.

Skrevet

Har gjort dette flere ganger og selve jobben er ikke avskrekkende, men å justere inn igjen pumpa er et helvette!

Brukte mange timer på bare justeringa og der er 1mm feil mye og til syvende og sist får du det aldri 100%.

Så ta ut pumpa og send den til et bosch verksted er mitt råd:)

Skrevet

går på normalt turtall og reagerer ikke i det heletatt når man gir gass... hvil den være slik om d er startsperra som kødder?

Skrevet

når start spærren slår inn pleier ikke starter å gå en gang, dette har ihvertfall vært tilfelle på de tre e34ene jeg har hatt med startspærr.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det ligger litt i ordet: Startsperre.

Da får man ikke start.......så her vil jeg absolutt påstå at det er verdt å få noen med peiling til å ta seg av dette, og ikke bruke mer tid selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...