thomw1 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45144349&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Denne har jeg sett på, ser ikke bra ut Dårlig lakkering, ikke lakkert i motorrom og inni dører, slitent interiør, sveisa sperre OSV! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Ser jo lakk ut inni dører for meg . sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Den er svart i motorrom og inni dører. Når det har flasset av lakk på begge hjulbuer fram.. og den ble lakket i sommer er det noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomw1 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Denne har jeg sett på, ser ikke bra ut Dårlig lakkering, ikke lakkert i motorrom og inni dører, slitent interiør, sveisa sperre OSV! slitent interiør dummeste jeg har hørt, strøkent vader seter trur du trenger briller Uansett solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomw1 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 slitent interiør dummeste jeg har hørt, strøkent vader seter trur du trenger briller Uansett solgt strøkne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå