Bjanne Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 (endret) JEG HAR IKKE NOE SEDAN DELER! Hola- skal ha garasjerydding og har diverse for salg. Jeg har mye rart liggende så ta kontakt hvis det er noe fra e46 coupe du trenger. E46 sedan "m3 Look" helt ny i eske bakfanger - gi bud E46 m3 bakpotte gi budGullfarget e46 coupe panserE46 coupe frontlykter med xenon 4 settpluss masse annet jeg ikke kommer på i farten ! jeg har stort sett det meste fra disse bilene.pm meg så finner vi ut av no pris ! Endret Juni 5, 2015 av Bjanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 bumpzi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Torvestad Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Har du bilde av bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Den ligger fortsatt pakket inn i eksen fra ny så har ikke noe bilde av den desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 du har ikke h. bærearm forran til E46 m3 med ok kuler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 ahr du en lcm med 4.0 software og en instrumenthus med bare km/t som virker? evt pris på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Jeg har et sett brukte bærearmer som har gått 108 000 miles, tatt av pga bytte til PeeBee forstilling. tror det skal være i orden. kan sjekke når jeg kommer hjem 19. desember. Jeg har LCM fra en M3 2004 modell, og fra en del andre 99, 00, 01 modeller. instrument hus har jeg fra 2000 mod 320 og en 2004 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal-Andre Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 hvis du gidder å sjekke om det er s.w 4.0 og pris på den + instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Det ble litt lenge å kjøre med skutt bærekule. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 hvor ligger bakfangeren ? bilder og pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Bakfangern ligger i porsgrunn, fortsatt ny i ekse så har ikke bilde av den. tar imot seriøse bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Kvinnesland Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Du har vell ikke M3 speil til sedan? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Er vel dårlig med fraktmuligheter for større ting, som panser? Hehe. (Bergen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg har kun M3 look bakfanger til sedan, orginal front fanger fra 2004 touring, de går vell om hverandre, og 2004 mod panser fra touring. har forøvrig orginal bakfanger til touring og. men utover det så er det bare coupe/cab deler jeg har. Det blir litt mye greier å sende til bergen, kan ikke garantere at det er helt da det kommer frem. Har en eske fra jeg fikk et carbon panser så kunne jo prøvd å pakka det inni der men gudene må vite hva det vil koste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masho Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hvor mye for eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå