Hefre auto Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Hei har en 93 mod 525 ia e34, som blinklysa har slutta å fynke, pluss nødblink. BIlen er importert så allt står på tysk. Noen så vet hvor sikringer/rele til blinklys skal være? TAkk
Kristiansan'årn Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Kansje denne hjelper? sent from my microwave using tapatalk
Hefre auto Skrevet November 18, 2013 Forfatter Skrevet November 18, 2013 Takker satser på d hjelper. Får se på det etter jobb
swapyboy Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Fant du ut problemet ? jeg har samme nå faktisk! :ss
Hefre auto Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 hei. fant ut problemet ja. la ut bildet på prosjektråden min du kan se. et annet tips et å ta ut blink lysa i sjermene og sjekke kontaktene. pleier å irre i kontaktene over tid. fynka på min gamle bil der eg hadde samme problem. dette er og ofte problemet visst et blinklys ikkje fynker og det andre blinker voldsomt fort. mvh Øyvind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå