golf325turbo Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 heisann har et kdfi v1,3 sprut på min m50 turbo! har fått på plass boksen, men det er 3 ledninger som kommer ut av boksen, hva er disse til ? også er det et oppstarts mapp, men når jeg starter bilen, så ruser den seg opp til 3000 omdreininger og blir der og det går ikke an å ruse! noen som har et mapp jeg kunne lagt inn, og hvordan gjør man dette? har ikke peiling på sprut .. mvh Jon Andre
Azeton Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Ledningene er til bredbåndslambda. Du må bare justere inn selv så godt du kan. http://www.msextra.com/doc/clones/index.html LES DEN HER!
golf325turbo Skrevet November 18, 2013 Forfatter Skrevet November 18, 2013 okeii, for noen sa jeg måtte koble dem til strøm, men godt jeg ikke gjore det har ikke så peiling på dette her, så skulle ha fått hjelp fra noen ! var ikke å så på den siden nå, men ikke stort jeg skjønnte ..
golf325turbo Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 noen som har justert noe særlig på dette før? fikk jo med cd med program! men er så mye greier å trykke på og har ikke peiling
Brian Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Er ikke dette noe du strengt talt burde tenkt på før du bestilte? Hvis du ikke har peiling på hva du skal trykke på, hvordan forventer du da å få mappet bilen selv? Du må også koble opp lambda. Få heller bilen fraktet til noen som kan det så de kan mappe for deg.
Azeton Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 åpner du bokser så ser du at ledningene er koblet til strøm og jord + signal til lambda. Du må nesten bare lese deg til hva du skal gjøre. Tviler på at du får veldig mye hjelp fra MS-folk iom at du har kjøpt kdfi dritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå