bmw_man Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Ønsker å kjøpe ett eller to stempler fra nevnte calipre. En fin måte for deg som sitter med en caliper eller to med ødelagte lufteskruer å tjene noen kr på det som ellers ofte blir skrotet. Hel caliper kan også vurderes, om prisen ikke er for høy.(de selger enkle m3 calipre på koed.no for ned mot 400kr stk.) Vil ikke ta imot stempler med rust på hardforkrommingen. Da kan jeg like godt bruke mine egne. Er også interessert i om noen vet hvor man kan få kjøpt bare stempler nye.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 400kr for en kaliper da hadde ikke jeg tenkt meg om 2 ganger hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Har to kalipere liggende Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 E36 m3 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Takk for svar, men i desperasjon kjøpte jeg byttekalipre fra Koed istedet. 1600 for 2 er ikke ille det heller. Å kjøpe brukte calipre fra koed er jo et like stort sjansespill som de jeg hadde fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå