vetu03 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Hei. Satt å tenkte litt på tanken med å sette inn ett Automatisk klima display i en 1992 E36 Uten klima. Noen som har prøvd dette? Hvem av de to klima displayene vil funke best? Vet jo at dette ikke vil funke optimalt og at det manuelle panelet har wire på blåse dysene og det har ikke manuell klima eller automatisk klima. Men det eneste jeg lurer på er egentlig, er det samme strøm kontakt Bak? Så lenge jeg får styrt vifte og varme, bryr jeg meg ikke om mer. Bilen brukes veldig sjeldent og kun på sommeren, så luftedysene har stått på den samme plassen i mange år, så den trenger jeg ikke bruke. Har gjort dette på e46, da den har en versjon med manuell klima og en med automatisk. Og her var det kun problemer med at man ikke kunne velge alle alternativene på hvor det skulle blåse, og litt sånn. Men ellers OK. Men nå var dette kun fra manuel klima Til automatisk. Og ikke fra ingen klima display til Autklima. Har ikke tenkt å legge mye tid i dette, jeg har begge klima panelene liggende, og syntes den ikke klima greia er så stygg. Så vil bare prøve å gjøre det litt bedre. Hadde bygd om til klima om jeg ville ha det, men føler ikke jeg trenger dette da bilen brukes svært lite og kun midt på sommeren. Noen forslag? Mvh vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Demonterte det likse godt på vinterbilen, og så at det ikke var samme kontakter på ikke ikke klima og automatisk klima. Får sjekke opp manuell klima å håpe det ser annerledes ut der. Samt at jeg trodde vifta var styrt med ett potmeter, men var vist vaier der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå