mariusmidtun Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 heisann! har et problem med at det kommer en klakkelyd hver gang jeg løser bilen, og når jeg skifter gir litt brutalt. Har sett under og foringer og hardyskiven ser bra ut. Bilen har gått 200.000km og jeg lurer på om noen har vært borti det samme problemet? Har sett under den og stefaren min som er mekaniker mener det kan være lager inni girkassa/fordelingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hva er løser bilen? Hvordan bil og motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 sikkert når bilen spinner. dette er et problem med for mye feste og lite hester. kan muligens også være traværs foringer så sjekk disse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Ok. Det kan også være subframe disaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 når jeg tar igang, slipper ut clutchen på flat mark eller i oppoverbakke i 1 gir... nei har ikke spunnet eller noe med den...vertfall ikke på vått eller turt føre. Motor er M57N 3L diesel. Manuell 5 trinns girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 klakkingen kommer også når jeg skifter gir litt brått. hvis jeg girer ganske mykt så merker jeg ikke noe til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Opplagringa til mellomaskel, og kryss i mellomaksel kan lage ulyder under harde girskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 okai. får av med alle deksel å sjekke nøyere. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå