råner Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 adamchelbat@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Fikk du mailen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 fikk den nå ja, men vil gjerne tenke litt på det.. du hører fra meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Helt iorden, dkal de hvere aktuelt fra min side og så vil jeg gjerne at vi møtest en plass på veien ved eit verksted der jeg kan vise bilen og få en tilstandsraport pluss komptest av bmw'en på min bekostning før jeg bestemmet meg Samme må du gjerne gjøre med audien vist de blir aktuelt! Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 har fått beskjed om at jeg ikke skal bytte i denne.. beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå