Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har en e34 520i 1993 mod som jeg har litt problemer med... 

av og til når jeg setter fra tredje til andre gir eller fjerde til andre gir vil ikke bilen gå inn i andre gir... den lager den lyden man får hvis man prøver og gire uten og ha clutchen inne... (fryktelig ubehagelig) 

jeg trodde først det bare var clutchen som var dårlig ( noe den var) så den har jeg byttet, men det er fremdeles det samme... 

noen som har opplevd det samme? 

takk for svar!

Skrevet

byttet du komplett clutch?

kan være det at clutch pumpene dine ikke er helt supre,så de ikke dytter clutcharmen langt nok(hvis de har svetta litt så det er litt luft i systemet eller noe, det eller du kan ha veldig dårlig gearoverføring

eller som nevnt kanakas sync ringer

Skrevet

det er komplett clutch det, kan være at clutchpumpa ikke funker som den skal  (men da ville pedalen mest trolig være litt "rar" )

eller så er det bedritene sync ringer i kassa di, men hadde du dette problemet før du byttet clutch ?

Skrevet

ja, jeg tror det kan være clutchpumpa, siden pedalen ikke føles som den skal, håper ihvertfall det :) men er det da hovedsylinder som eller slavesylinderen som er gåen? eller begge? hehe

Skrevet

er mest trolig en av delene, sjelden begge deler ryker, men gjerne titt på begge å se om du ser noe anntydning til svetting osv, evnt at slanger osv er fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...