joen211 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Er det noen som vet om noen billige verksted i Bergen! Har en del som må fikses på min E39 og så må jeg ha det billigst mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Eidsvåg auto, flinke folk, selv om ser litt jalla ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Ta turen ned til FixBil Hartveit i Møllendalsveien. De hjelper deg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Kokstad Autosenter (kokstadflaten)- flinke på bmw og greie priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Send en mail til fixbil møllendalsveien (hartveit@fixbil.no) med listen, og få et uforpliktende pristilbud. Mest sannsynlig jeg som svarer på den...! Ikke alltid vi er billigst, men vi prøver i hvertfall å holde oss til den prisen som er gitt. Ser ofte de billigste tilbudene som kommer fra andre steder, der kunden vil ha flere pristilbud på, ikke har tatt med alt for å få en kunstig lav pris, og deretter ringe med tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå