Lovlie Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Heisann, er i gang med et ombyggingsprosjekt av en e36 coupe. Opprinelig en 320, men skal få 3,2 literen til M3. Det jeg er på jakt etter er delenr. til alle braketter og forsterkninger som må sveises i karosseri. Forsterkningene til traversen bak er allerede i orden, men det som står igjen er forsterkninger til alle dempertårn og girkasseinnfesting, og evt. diverse braketter i motorrom. Hvis noen har vært borti dette før, og vet med sikkerhet hva slags braketter som egentlig er nødvendig, og har mulighet til å hjelpe meg med å finne delenr. på det jeg trenger hadde jeg blitt veldig happy om dere hadde gitt meg et pip!
E30TurboTouring Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Heisann, er i gang med et ombyggingsprosjekt av en e36 coupe. Opprinelig en 320, men skal få 3,2 literen til M3. Det jeg er på jakt etter er delenr. til alle braketter og forsterkninger som må sveises i karosseri. Forsterkningene til traversen bak er allerede i orden, men det som står igjen er forsterkninger til alle dempertårn og girkasseinnfesting, og evt. diverse braketter i motorrom. Hvis noen har vært borti dette før, og vet med sikkerhet hva slags braketter som egentlig er nødvendig, og har mulighet til å hjelpe meg med å finne delenr. på det jeg trenger hadde jeg blitt veldig happy om dere hadde gitt meg et pip! Mvh Tidemann Løvlie Koed har vertfall en del av det du trenger. Forstærkning, Støddæmpertårn-for -Pr Stk.- www18556 NOK 88,00 / NOK 110,001 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Disse forstærkninger sidder som standard på M3 modellerne. - Modvirker revne dannelser ved støddæmper tårnet, som godt kan forekomme hvis bilen er hårdt belastet. Specielt ved hård kørsel, og hårde undervogne. - Vi anbefaler at montere disse, specielt ved motortuning. Eller sportslig kørsel. Forstærkninger, Ved bagbro www9523 NOK 575,00 / NOK 718,751 Kjøp stk. Til følgende modeller Alle modeller. Information: - Disse forstærkninger sidder som standard på M3 modellerne. - Modvirker revne dannelser ved bagbros ophæng, som har vist sig at være en svaghed ved E36 serien. - Vi anbefaler at montere disse, specielt ved motortuning. Eller sportslig kørsel. - Forstærkningerne er lavet i kraftigt stål, og skal svejses på. Forstærkninger, Ved bagerst gearkasse ophæng www9524 NOK 237,00 / NOK 296,251 Kjøp stk. Til følgende modeller Alle modeller. Information: - Disse forstærkninger sidder som standard på M3 modellerne. - Modvirker revne dannelser ved de bagerste ophæng, som har vist sig at være en svaghed ved E36 serien. - Vi anbefaler at montere disse, specielt ved motortuning. Eller sportslig kørsel. - Forstærkningerne er lavet i kraftigt stål, og skal svejses på. Forstærkning, Støddæmpertårn-bag -Pr. Stk.- www18620 NOK 112,00 / NOK 140,001 Kjøp stk. Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Modvirker revne dannelser ved støddæmper tårnet, som godt kan forekomme hvis bilen er hårdt belastet. Specielt ved hård kørsel, og hårde undervogne. - Vi anbefaler at montere disse, specielt ved motortuning. Eller sportslig kørsel. 1 = Pris inkl. 25% mva.
Lovlie Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 Takk skal du ha! Da mangler jeg vell evt. braketter i motorrom da?
Lovlie Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 Noen som har vært borti noe av det her, eller vet om noen som har greie på det?
Lovlie Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 Noen som vet noe om brakettene som skal i motorrom for å få festet alle komponentene til 3,2? begynner å haste litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå