Gå til innhold

e32 bil ØK 735ia evnt 730ia

stig.
 Share

Anbefalte innlegg

som emne tilsier, hel og grei e32 730 735ia samme om det er kort eller lang type ønskes kjøpt, bil må være hel å grei å ikke et vrak, da jeg må ha en bruksbil, pris ikke over 25.000(men letter objekter til 10,000 er også interisangt) men alt av e32 ,å da helst med automat er interisangt

fordel om bilen befinner seg i oslo/akerhus/hedmark området, men er villig til og reise et par timer.

bil må ikke ha skilter å må heller ikke være eu ok.men flott om det er det :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og for de som er interisert så har jeg en vinterbil til overs hvis det er å ønske  en 78(veteran ,laterlig billig å eie) mod taunus stv 1600. starter og går sveisa diff ,eu ok til sept neste år. prisantydning på den er ca 8 lapper.

så jeg kan gi veteransladdebil og penger.

eller for deg som driter i gammle sladde biler så er såklart reint kontant oppgjør fult mulig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bekjent av meg har en e32 730 manuell tilsalgs, men da må du heilt til bergen.

sist eg så den for noen mnd siden så stod den uten skilt. såg kjapt over bilen da og den så bra ut for rust utvendig.

alpinahvit, sort stoff interiør. såg ut som ein heil og bra bil sånn sett. han snakket om rundt 10 for den en plass mener eg å huske.

tror ikkje det har vært skilt på den på ei stund. pm for tlf nr ved ineresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uppdate,bil er ikke skaffet, da når jeg skulle hente bilen så fant jeg ut at jeg å selger å jeg hadde ikke helt samme meninger om hva "meget pen bil selges" betyr ......

så da er jeg ute etter en bil igjen som nevnt i emne, MÅ være automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...