stig. Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 som emne tilsier, hel og grei e32 730 735ia samme om det er kort eller lang type ønskes kjøpt, bil må være hel å grei å ikke et vrak, da jeg må ha en bruksbil, pris ikke over 25.000(men letter objekter til 10,000 er også interisangt) men alt av e32 ,å da helst med automat er interisangt fordel om bilen befinner seg i oslo/akerhus/hedmark området, men er villig til og reise et par timer. bil må ikke ha skilter å må heller ikke være eu ok.men flott om det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 og for de som er interisert så har jeg en vinterbil til overs hvis det er å ønske en 78(veteran ,laterlig billig å eie) mod taunus stv 1600. starter og går sveisa diff ,eu ok til sept neste år. prisantydning på den er ca 8 lapper. så jeg kan gi veteransladdebil og penger. eller for deg som driter i gammle sladde biler så er såklart reint kontant oppgjør fult mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stabben Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 en bekjent av meg har en e32 730 manuell tilsalgs, men da må du heilt til bergen. sist eg så den for noen mnd siden så stod den uten skilt. såg kjapt over bilen da og den så bra ut for rust utvendig. alpinahvit, sort stoff interiør. såg ut som ein heil og bra bil sånn sett. han snakket om rundt 10 for den en plass mener eg å huske. tror ikkje det har vært skilt på den på ei stund. pm for tlf nr ved ineresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 damn it, jeg som ikke leste nøye nok, hehe. men det er faktisk AUTOMAT jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 bil er skaffet. har forsåvidt den sure taunusen enda hvis noen lurer 78 mod 1.6 manuell og sveisa diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 uppdate,bil er ikke skaffet, da når jeg skulle hente bilen så fant jeg ut at jeg å selger å jeg hadde ikke helt samme meninger om hva "meget pen bil selges" betyr ...... så da er jeg ute etter en bil igjen som nevnt i emne, MÅ være automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå