Lokketor Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Har liggende en Stor Racing aluminium radiator som passer perfekt mellom vangene på E34! Har brukt den i min e34 med m30 og har ALDRI hatt antydning til kjøleproblemer. Dette er høykvalitets racing radiator som er mye brukt til dragracing i statene. Var "bolt on" i min E34 med m30 motor, eneste jeg måtte gjøre var å bore og gjenge et hull på venstre siden til lufte-slangen (m10x1). Radiatoren er ca 3" bred, og passer fint sammen med org viskosevifte. Selges rimelig grunnet hull etter at radiator-kappen løsnet og kom imellom viften og radiator. Det er ikke store skaden men det er hull. Er ikke store hull, og vil tro en som er dreven med TIG klarer og sveise dette. Radiator ligger klar til sending i orginal-embalasjen. NB! Selges uten radiator-lokket da jeg bruker det selv PRIS: 1000kr! Mvh
Kristiansan'årn Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Hva er så spesielt med alu radiator kontra vanlig? Annet enn at utstikkene ikke kan knekke? sent from my microwave using tapatalk
Lokketor Skrevet November 29, 2013 Forfatter Skrevet November 29, 2013 Det stemmer. Til sammenligning kjører jeg per dags dato uten noe som helst kjølevifte, og nålen bikker aldri over normal temp
Dekkbrenneren Skrevet November 29, 2013 Skrevet November 29, 2013 Vil gjerne se et nærbilde av skaden ja Om du slenger ut lengde og høyde på den så er det også fint
Lokketor Skrevet November 30, 2013 Forfatter Skrevet November 30, 2013 kommer fler bilder av skaden iløpet av dagen! Høyeste bud er 600!
Dekkbrenneren Skrevet November 30, 2013 Skrevet November 30, 2013 Hvor ble av bilde, eller hvor på radiatoren er detden skaden er? Jeg høyner budet, gir 700.
Lokketor Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Beklager sent svar og ingen bilder, er i Stavanger tom fredag så den kan besiktes her! Skal få tatt nærmere bilder av skaden imorgen ettermiddag! Bud er notert, høyeste bud 700kr!
Lokketor Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Bilder av skaden, er 3 plasser det er merke. Er ikke store hull, men nok til at det damper ut.
Dekkbrenneren Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Ok, bor på sola jeg så kan jo se på den en dag Ta resten på tlf? Send meg en mel. På 47285882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå