BMW E30 325 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 (endret) Selger pentbrukte D2 coilovers til vanlig e30 Dette er sveisekit coilovers, som man kan legge bilen i bakken med, om man ønsker. Eneste hindret er bakfjøra. Med standar d2 fjør bak, blir det bra lavt på facelift, og helt ok på preface. Selv kjøpte jeg custom bakfjør fra hr, for å få rett høyde. D2 er 100% likt som K-sport og xyz, for de som ikke vet det. Er ikke tuv til disse. Fordelen er at en kan gå lavt, prisen, og mange bruker disse/ k-sport/ xyz til banebiler med godt hell. Justerbar i hardhet og høyde - kan settes opp "gørr stivt" Hjullagre framme er bra, 2,5 bærebruer kan følge med mot pristillegg Disse er i godstand, desverre ikke fått spylt av de, da jeg ikke har vann i verkstedet enda. Bakfjør og justering mangler jeg bilde av, pga den er i bruk, men den følger med Eksempel på høyde Her har jeg mye å gå på justeringa framme enda Bud over 5k Endret November 4, 2023 av BMW E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 får ikke redigert emnet... -> solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå