BMW E30 325 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 (endret) Unik mulighet til å skaffe seg noe ikke alle andre har. Dette er en "sen" hartge front til preface. Kom på biler 85-87, men passer også 82-85 Jeg personlig vet av 3 hartge fronter til preface i norge. Den ene er av tidlige typen, og ser lik ut, den andre er en ny ubrukt en, som lå tilsalgs, men ble trukket. Mao, du møter ikke noen med lik front. Fronter er mer eller mindre strøken, trenger kun mattes, og lakkes i ønsket farge. Pr nå er den nylakert i diamantsort 181, og har gått max 30 mil etter lakkering. Lar bildene tale for seg På bil Denne kostet meg dyrt, jeg har kjøper på den for 4k, så ønsker bud over dette Pm besvares raskt Endret November 4, 2023 av BMW E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 opp å hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå