JarleGa Skrevet November 29, 2013 Skrevet November 29, 2013 Sliter med ett ganske vanlig problem på touringen. sentral lås, takluke, el-ruter og kupe lys virker ikkje. Skal ut å leite etter defekte sikringer og kontaktfeil nå strax. Men i tilegg så har eg problemer med vindusviskere og startsperre(?). Da eg kjøpte bilen for en måndes tid siden ble eg gjort opmerksom på att grunnmodulen var defekt, så eg har kjøpt to nye slike til nå, og testet ett utall med andre. Problemet er att bilen går fint UTEN modulen, men med modul på plass så slår ikkje starteren inn. Om eg starter bilen på "vanlig" måte, uten modul for så og plugge den på plass, så stopper bilen momentant. Noen gode forslag rundt dette??? Og, ja. Vindusviskerene går bare på hurtigeste trinnet.
Julianv Skrevet November 29, 2013 Skrevet November 29, 2013 Har du batteri foran eller bak? Sjekk under baksetet på passasjer-siden. Der ligger det en form for "hovedsikring" på 80(?)A. Vis du har fukt der så ruster den vekk og du får samme symptomer du har nå. Dog vet jeg ikke om det med grunnmodulen.
JarleGa Skrevet November 29, 2013 Forfatter Skrevet November 29, 2013 Ser uforskammet bra ut den... Har strøm frem til modulene... Sent from my iPhone using Tapatalk
JarleGa Skrevet November 29, 2013 Forfatter Skrevet November 29, 2013 Fant en plugg under modul boksen spm ikkje er plugget i noe: Ekstra?? Sent from my iPhone using Tapatalk
JarleGa Skrevet November 29, 2013 Forfatter Skrevet November 29, 2013 *plugg Sent from my iPhone using Tapatalk
Julianv Skrevet November 29, 2013 Skrevet November 29, 2013 Hmm den så jo veldig bra ut.. Da er jeg blank desverre..
bmw cab Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Når du bytter modulen så må batteriet være utkoblet i over 30 min. Før du tar ut den gamle og setter inn den nye. Og det må være riktig moduel. Har du f.eks en 94 mod e34 så passer ikke en fra f.eks 89 mod overens. Aner ikke helt hvorfor, men er en forskjell der visst nok. Jeg driver å tuller med min e34 selv nå, etter å ha bygd om til el.ruter foran. Jeg har el.soltak,el.sidespeil, s.lås med fbk i min touring, og min er 94 mod. Jeg hadde to stk grunn moduel fra 92 mod, og de passet men ingenting virket lenger da. Satte inn en fra 95 mod og den funket med en gang. JarleGa reagerte på dette 1
JarleGa Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Har modul som har samme nr som den eg tror er riktig. Men skal teste med å koble fra batteri. Sent from my iPhone using Tapatalk
JarleGa Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 ¨Finnes det noen mulighet for å kontrolere om det er riktig modul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå