Gå til innhold

BMW e39 Total ombygging del 2

JulianK
 Share

Anbefalte innlegg

Gamle mpoorkar sin ja :) Blitt brukt mye penger på denne. Ordne heller et ganske så cleant utseendet, istedenfor noen jalla løsninger, panseret han bytta til var jo ikke fint. Sånn som jeg kan se her, få originale emblemer med blå/hvit, bytt til originalt panser, originale M5 felger så har du eksteriøret i beste velstand :)

Jepp stemmer :) om du leser hva jeg har skrivd og ser på bildet ser du at jeg har satt på orginalt panser, kjøpte nytt og nylakka det. 

Det er ingen uorginale Embler på den heller :) men istede for M5 felger, vil jeg ha M6 felger de er noe av det fineste man finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

ettersom de andre øyelukka mine fløy rett vest da jeg runda 120kmt på E18 her rett før jul, har jeg nå satt på nye som kom i posten idag :) jeg ble fornøyd med resultatet! ettersom jeg liker og " skille " meg litt ut så syntes jeg ikke det ble så værst! 

post-72692-0-72676500-1389795395_thumb.j

post-72692-0-11005200-1389795422_thumb.j

post-72692-0-79800500-1389795428_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når rutene er sota, hva syntes dere da om og ta av shadowline listene sette på Chrome lister, samt chrome dørhåndtak? for å få en liten farge contrast?

Blanke dørhåndtak = Æsj!! Det burde ha vært ulovlig :P

Næh, liker M5 grillen mye bedre :smile:

Man får M5 grill i riktig farge også. Ikke bare uorginal svart.

Alle BMWer burde ha blank ramme på nyrene og gjerne svarte riller. Uten den blanke rammen mister jo bilen hele identiteten da man ikke ser noe linjer i fronten på bilen. På mørkere biler er jo selvfølgelig dette verst.

Om du vil ha litt mer kontraster. Så sett heler på chrome lister og Orginal chrome M5 grill.

Jeg syns bilen er fin slik den er nå med orginale panseret. Det eneste jeg ville endret er og sette på chrome grill. Og endten satt i M5 motor eller fjerna M5 merket på bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blanke dørhåndtak = Æsj!! Det burde ha vært ulovlig :P

Man får M5 grill i riktig farge også. Ikke bare uorginal svart.

Alle BMWer burde ha blank ramme på nyrene og gjerne svarte riller. Uten den blanke rammen mister jo bilen hele identiteten da man ikke ser noe linjer i fronten på bilen. På mørkere biler er jo selvfølgelig dette verst.

Om du vil ha litt mer kontraster. Så sett heler på chrome lister og Orginal chrome M5 grill.

Jeg syns bilen er fin slik den er nå med orginale panseret. Det eneste jeg ville endret er og sette på chrome grill. Og endten satt i M5 motor eller fjerna M5 merket på bakluka.

Jeg har innsett det i ettertid, at jeg ikke vil ha Chrome :-) at all, og jeg har bestilt ny M5 Grill i matt svart isteden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ikke har kommet meg fram mer eller mindre noen plass fikk jeg rett og slett nok. så jeg ringte en kompis og spurte om han hadde noen nye vinterdekk, og det hadde han ikke forløbig men hadde noen felger jeg kunne kjøpe, så dette blir da de nye vinterfelgene :-) så får jeg kjøpe nye vinterdekk til Mandagen 17" Bayern Felger

post-72692-0-23723600-1390144596_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det er noen som bryr seg for er ikke mange som følger med her trur jeg, men har iværtfall gjort litt med bilen.. 
fikk ny Matt sort m5 grill idag, og har montert på Mfargene igjen slik jeg hadde før. 

post-72692-0-57967900-1390230360_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk vaska bilen istad, for snø og is og shit og møkk! så nå føltes bilen 4,9 tonn lettere ! 
+ at den bare står og skinner :-) prøvde også ut noe dekkvask, for at snøen ikke skulle feste seg så lett :) 

post-72692-0-62377700-1391197809_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...