Gå til innhold

Bytting til Navi skjerm e39

Anbefalte innlegg

Heisann! Tenkte og Oppgradere Spillern min i bilen!

Har titta litt på denne:

http://strommen-bilradio.no/forside-rad-2/pioneer-avh-x3500dab.html

Noen som veit hvordan dette er og koble opp, eventuelt hvordan dette passer inni bilen, Vil det se helt jalla ut eller er det lett og tilpasse og få fint?

Eventuelt vis noen har gjort dette i sin e39 men brukt en annen spiller hjelper dette stort :D

Takk på forhånd  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

søker du på 2 din spiller i E39 både på forumet her og på nett så ser du hvorda det vil arte seg omtrent med denne spilleren.

Du trenger nok bare en overgangskabel fra bmw sine kabler til kontakten på denne spilleren i utgangspunktet. Så kommer evt andre ting som om du kan koble på kamera osv og om du skal ha egen forsterker osv osv.

Dersom spilleren er rundt 18 cm dyp, må du kanskje operere bort litt plastikk pga luftekanaler som blir i veien, men det ligger litt erfaringer på dette også online lett tilgjengelig.

Jeg skifta til en 1din pioneer spiller og kjøpte ei ramme til. Ser ikke originalt ut i det hele tatt, men er herlig å kunne spille spotify fra telefonen via bluetooth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

søker du på 2 din spiller i E39 både på forumet her og på nett så ser du hvorda det vil arte seg omtrent med denne spilleren.

Du trenger nok bare en overgangskabel fra bmw sine kabler til kontakten på denne spilleren i utgangspunktet. Så kommer evt andre ting som om du kan koble på kamera osv og om du skal ha egen forsterker osv osv.

Dersom spilleren er rundt 18 cm dyp, må du kanskje operere bort litt plastikk pga luftekanaler som blir i veien, men det ligger litt erfaringer på dette også online lett tilgjengelig.

Jeg skifta til en 1din pioneer spiller og kjøpte ei ramme til. Ser ikke originalt ut i det hele tatt, men er herlig å kunne spille spotify fra telefonen via bluetooth.

2 Din spiller detta heter ja..

Da har jeg litt mer og gå etter :D Takk skal du ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...