EspBD Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Hei! Merker jeg er dritt lei den bilen her nå, kun problemer på problemer Uansett: har en e36 318tds hvor varmeapparatet ikke funker. Det blåser, men ikke varmt! Jeg prøvde å fikse dette med å ta ut "heater valve" eller noe sånt (Hvertfall den som tar varme fra motoren og gjennom brannveggen) og blåse ut dritt i slangene og rense denne dingsen. Til min store glede blåse nå varmeapparatet lunka (på tomgang velogmerke). Etter å ha testkjørt litt kommer det en sterk lunt av kjøleveske inn i kupen og ett tynt lag tåke legger seg på ruta! Fantastisk, enda ett problem! Noen som har peiling på hva dette er? Sent from my iPhone using Tapatalk
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 er nok den innvendige radiatoren som er gåen, eller varmeregisteret innnvendig. skjedde på min audi 100 engang
stig. Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 du har nok et dårlig varmeapparat register ja,
EspBD Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Skrevet Desember 5, 2013 Regner med at denne ikke er bare bare å bytte? Sitter ikke den bak dashbordet?
stig. Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 ofte så sitter den desverre litt leit til ja, men søk på do it yourself på google så får man opp mye bra
lassew93 Skrevet Desember 5, 2013 Skrevet Desember 5, 2013 du kan sjekke dette med å ta vekk mattene på gulvet og kjenne om det er bløtt og lukter kjølevæske ved fotbrønnen. Er en helsikkes jobb da hele dashbordet sikkert på av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå