Flateland Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Bilen kutter ved full gass. og går veldig ujavnt på tomgang. Ved halv gass så kan jeg få den opp på turtalsperre. men klemmer jeg fult så kutter den helt av, holder jeg fortsatt full gass kommer den igjen på ca 1000 1500omd. ruser seg opp til 2-3 tusen for og så kutte igjen. men slipper jeg gassen kommer den med engang. Tar jeg av TPS (gass spjelll sensor) så får jeg gitt full gass. men går ikke på tomgang. Off å jeg har bytta å plundra! Nye Coiler Plugger prøvd 3 forskjellige TPS er. Prøvd ny LMM bytta Veivsensor og kamsensor. Ny lambda sensor, men tror det er noe kuk med den, pga feilfarger, men skal det ha noe å si for at bilen skal gå på høyt turtal? Ny bensinpumpe og filter. Har filma det om noen vil se.. har også søkt mye på nettet, men finner ikke noe Råd og tipps tas imot med stoor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 er en m50b20 non vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Du har en dårlig overskrift som ikke forklarer noe om hva problemet er. Da er det mange som ikke gidder og lese tråden som kanskje vet hva problemet er. Om du erndrer overskriften din til noe som forklarer litt mer om problemet får du sikkert mer svar. Det er også regler her om hvordan en overskrift ikke skal være. http://bimmers.no/topic/772489-forumregler-for-bimmersno/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå