svart Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Bygger om fra i til is.Sjekker litt på online.etk.Disse er fra min 318cab, ser at skivene mine foran er også på 325 cab. Men hvordan vet jeg om calippern også er det? Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Hvis det er ventilerte skiver og du får på kaliperen med nye klosser så er det riktig kaliper... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk svart og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Takk for svar Får høre med bt om de godtar at siden det er ventilerte skiver så må det være 325 kaliper. Lurer på hva nr står for - Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Er samme nr som pp 325 om de passer mener jeg.. touring blant annet kom jo kun med 325 understell veit ikkje helt med cab Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 De passer, stod på bilen orginalt:-) Men får Google litt å se om de betyr noe de tallene som er innstemplet. Kunne jo ha vært delenr som på andre deler vel? :-B Sent from my C6603 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå