Djwik Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 har kjøpt en e21 316 jeg må ha nytt ratt på for det er utslittogså har jeg lyst på skinn ratt i bilen men litt usikker på hva jeg kan brukevil kjøpe m-sport ratt fra e30 men vet ikke om det passer på e21
Pal Ostgard Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 E30 ratt passer ikke på e21 men hvis du ser på side 5 i prosjekttråden min kan du se hvordan jeg har ordnet det.
Djwik Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Skrevet Desember 6, 2013 E30 ratt passer ikke på e21 men hvis du ser på side 5 i prosjekttråden min kan du se hvordan jeg har ordnet det. likte løsninga di altså får finne meg et reserve e21 ratt til og ha midlertidig i bilen også får jeg ofre det herpa orginal rattet og kopiere løsninga di takk for tipset skal følge med på prosjekt tråden din også skal begynne på restaureringen av min e21 over nyttår
Pal Ostgard Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 likte løsninga di altså får finne meg et reserve e21 ratt til og ha midlertidig i bilen også får jeg ofre det herpa orginal rattet og kopiere løsninga di takk for tipset skal følge med på prosjekt tråden din også skal begynne på restaureringen av min e21 over nyttår Bare hyggelig Det er vel derfor vi har forumer. For å dele tips og erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå