cossiemk1 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Hva bruker du for å dele dem da, cossiemk1? Man får jo ikke delt så lavt som 80hz på "high" med 80prs Og mid og low må jo bli midbass og sub for å få delt alt aktivt. Som cossie sier, lag deg heller et par sparkepanel på 20min enn å begynn med dørene. I dørene vil det verken bli mindre jobb eller spesielt god lyd i forhold til i sparkepanelene som kan bli en fine, stive kasser. Hjelp med kabling osv får du av oss etterhvert som du trenger det Jeg bruker delefilterene i Audison forsterkeren. 6" får alt under ca 80hz, og 4" får alt fra ca 80hz og opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Da har jeg fått snakket med faren min. Fant ut at han har både forsterker og høytallere jeg kan bruke. Men det han ikke har er to 4" jeg kan bruke i dashbordet. Jeg vil vite hva de beste høytallerene er, til en rimelig pris såklart. Forresten, det som blir brukt foreløpig er 2x Alpine R12 med 2x Alpine MRV-T757 forsterkere. Også har han en ganske bra forsterker til høytallerene som jeg kan bruke. Har heller ikke navnet på de to høytallerene jeg kan bruke fremme, men han sa det var noe gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Vel, du finner ikke bedre 4" enn tang band W4-1337SD med mindre du vil godt opp i pris. Disse koster ca 400kr pr stk fra utlandet, pluss frakt og moms/toll. Men disse passer ikke sånn uten videre der hvor diskanten din sitter i dag, de må modifiseres litt så får de plass fra undersiden, og hullet må lages større i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 La oss si 5k tillsammen, da er det med Pioneer 80PRS og 4" fulltone høytaler, er fortsatt tang band W4-1337SD den beste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 La oss si 5k tillsammen, da er det med Pioneer 80PRS og 4" fulltone høytaler, er fortsatt tang band W4-1337SD den beste? Ja, det vil jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå