Sjøbuse Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Noen som har sett sånn før og vet hvordan resultatet faktisk blir? http://m.youtube.com/watch?v=pKuXyeAGzEU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DpKuXyeAGzEU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 så litt vel sykt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Jeg tipper resultatet blir ca. det samme som ved en vanlig lakkering, for slik jeg har skjønt det så legger de på klarlakk utenpå etter at fargen og vannet har tørket. Hvor mye fargen bygger og om det blir struktur i det ferdige resultatet aner jeg ikke, men om det blir det og man ønsker en glatt overflate så er det nok bare å legge på flere lag klarlakk over og mellomslipe mellom lagene, slik de har gjort i alle år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Interiørlistene min er lakket sånn, supert resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Noen i Norge som driver med det? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Et firma her i drammen holder på med sånn . scandiano heter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ser det er kommet en norsk side. De har også en video på Youtube. Kjenner ikke til de, og om det er en privat som driver hjemme, eller firma? Ser det er litt skrivefeil på siden, så kan tyde på ganske ny side? Er video eventuelt spilt inn hos disse? Om den er det så kan det se ut til å være et proff firma hva angår utstyr. Kjenner ikke til systemet i det hele tatt, men på alle andre videoer på Youtube er folk nøye med å ta bort filmen på overflaten får de løfter delen opp igjen. Disse gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg la også merke til at de ikke fjernet filmen på overflaten da de lødtet opp delene igjen. Og desse bruker "Jalla lakk" på boks og ikke en lakksprøyte til klarlakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå