chrisen Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Savner å ha bil en kan kjøre på bane med og planlegger tur til ringen. I den anledning vil jeg bytte ut min 2011 F10 520d med m-bil. Men ikke lett å selge i dagens marked da bilen er straks kjørt 140 000 og m manuellgir. Noen som vet om noen her som kunne tenke seg mer praktisk og ny bil mot e46 m3? Masse utstyr på f10en og er særdeles strøken, kun langkjørt. M-sport, m5 felger, navi og hifi pro for å nevne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Eneste bilde jeg hadde tilgjenglig på paden av f10en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Bilen er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46330cia Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Jeg kjøpte denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Jeg kjøpte denne.. Fett, tror du gjorde ett bra kjøp der! Jeg tapte i allefall mye penger på den, fått mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Må lage deg en tråd om bilen, du har vel gjerne noen planer for den ect. Kjekt å følge med på livet til gamlebilene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Jeg har SKAMMBILLIG M3 men det er Cab da! 290k med 126 ca på Telleren å riktig farger og utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå