Christer Eliseussen Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 hvordan legge rca/phono kabler til spiller samt + og minus til forsterker og subbb- .. i min forje bil nissan primera så la jeg signalkablene(phono) på venstre sia og + på høyre sia.. hvordan gjør jeg dette i min bmw? bmw e46 320ia m sport 2002 model med 170 gamper på bakhjulan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har du batteriet foran eller bak? Phono: skru ut cd spiller, skru ut hanskerom. Da får du tilgang til området bak spiller. Strekk kabel "over" hanskerom og bak plastdeksel/sparkeplate (press inni med fingre, mens du løfter dekselet litt ut. Fortsett å pakke kabelen under listene bakover. Baksetet løfter du opp og trekker ut (ingen skruer, bare hengsler som dyttes på plass) deretter finner du en propp du kan fjerne, eller andre hull inn til bagasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Eliseussen Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 batteriet er bak og ja æ skal sett in ny cd spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Da er det jo greit Bare gå på bilxtra e.l. og kjøp noen sånne metallskiver man kniper på kablene (ikke de små med plast, men de solide i helmetall. Selges enkeltvis, uten emballasje) Da bare løsner du en mutter på det som er koblet på polene på batteriet og fester det der. En på pluss og en på minus. De kablene kan du strekke under sidetrekket i bagasjerommet. Så må du skjøte inn en sikring på +. Den skal være 15cm fra batteriet elns. Hvis du skal ha kraftig anlegg, bør du ha en ANL sikring og da må du ha to til sånne skiver man kniper på (nevnt over). Da kan du enkelt oppgradere kabeltykkelse og ampere på sikring. De har alt på bilxtra, men hvis du trenger mer enn 21 kvadrat kabler (tykkelse), må det bestiles. Samme om du skal ha mer enn 100A sikring. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Eliseussen Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 æ har 2 stk sånne her Ground Zero GZNW12 2+2 ohm 2000wrms http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=10110&prodid=815 æ har 50 kvadrat kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Eliseussen Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 har kondensator også men den må vell ha egen jording i forhold til forsterkern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå