bmw-m535 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 har en m30b35 bunndel stående i verkstedet. litt overflaterust i sylynderløp. og et sett med m106 turbo stempel og råder. samt en reserve veiv. selger alt samlet for 2500 bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 intr i å selge kun stempla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 veit du tilstand på bunndel ? siden du har ei reserve veiv mener jeg er du interisert i å kun selge bunndel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 motoren laga noen snedige ulyder sist den ble brukt, men tror kanskje det var gåen topp pakning. sylynderløpa så ok ut når jeg demonterte toppen. kan selges hver for seg, dere får eventuelt komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 jeg og stg kan vell bare spleise på det? eller hva stig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virre91 Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 jeg og stg kan vell bare spleise på det? eller hva stig? morty999 nårtid skal jeg få pengene tilbake for m5 stagene jeg betalte for og aldri kom frem? er vel 6 månder siden nå og enda ikke fått kontakt med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 jeg og stg kan vell bare spleise på det? eller hva stig? jo kan vi vel, jeg har lagt inn bud på bunndel, så du får gi han bud på stempler å råder, jeg kan hente alt og sende det til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå