sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Hei! Har problemer med during ved sving til høyre. Hva kan dette være? Venstre hjullager foran byttet jeg uten hell. Er en e46 1999 318i sedan
Bmwrob Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Sikker på at lyden var lokalisert venstre foran? Få bilen på bukk, så snurrer man ett og ett hjul.
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Det gjorde mekaniker da han byttet dekk, kunne ikke høre noe. Mulig det er v. Bak?
Bmwrob Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Er ikke alltid en kan høre det, men det holder med at hjulene kan bevege seg sidelengs bittelittegrann og.
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Så jeg burde prøve v. bak også?
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Skrevet Desember 15, 2013 Hjalp ikke med venstre bak heller. Forslag?
John Kr Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Hei. Sjekk oljenivået på servoen, den kan lager ulyder dersom oljenivået er lavft.
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Var lavt oljenivå. Hjalp ikke å etterfylle.
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Skrevet Desember 20, 2013 prøvd med et annet sett dekk? Satt nylig på piggdekk på gamle sommerfelgene, men ulyden var der før det. Kan vel legge til at bilen kjøres lite da jeg ikke har lappen enda, men lyden har blitt mer intens i det siste. Var ikke slik da jeg kjøpte den av en bekjent i juli, han har aldri vært borti lyden før. Jeg venter på nye skiver og vurderer å renovere kalipterene og se om det hjelper.
Benjamin Kristiansen Skrevet Desember 20, 2013 Skrevet Desember 20, 2013 ta 4-hjulskontroll. var slik på min audi 80. fant tilslutt ut at det var feil med spissinga! sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn reagerte på dette 1
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Skrevet Desember 20, 2013 ta 4-hjulskontroll. var slik på min audi 80. fant tilslutt ut at det var feil med spissinga! Skal til bmw på nyåret å høre med dem.
aalgaard Skrevet Desember 20, 2013 Skrevet Desember 20, 2013 kan ikke være noe annet en hjullager da? Kommer dette bare når du svinger, og i hvilken fart?
sdfljksdfgoijsdonsdfnosdfn Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Skrevet Desember 22, 2013 Har byttet 3 av 4 til nå men kommer kun ved sving til høyre, så har kun byttet v. Foran. De to bak tok jeg da jeg byttet bremseskjold. Var ikke så mye igjen av de gamle skjoldene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå