Turboking Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Hei. Kommer til å legge ut litt bilder å info om bilen min hær. Har en 2000mod BMW E46 320dstv, som jeg har bygget om til driftebil. Litt spec: Fult fia godkjent WRC bur, fra Linderud. Willwood 360mm bremser foran. Peebee motorsport 64' forstilling. K-sport drift dempere rundt om. Powerflex/uniballs i helle understellet. Div justerbare drifte stag. Hydraulisk håndbrekk. 60l fullcell/ aero1000 bensin pumpe. An fitings. Electrisk skumaperat i helle bilen. K-sport Carbon stoler/pedalboks. Div instrumenter. Tilton 2plata rally cluthc. Vinterens oppgaver blir å sette inn ny motor, de blir en supra motor(2jz). Da gamle motoren tok tili fri:-) (audi rs6 v8turbo) Bredding av karosseriet vil å bli gjort. Å mye små ting. Motor har jeg fått tak i, den sitter i en vraka E36, som en innpå forumet hær har bygget. Kommer til å poste litt bilder etter vert:-)
VegarVS Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Gleder meg til bilder og video! Hva skjer med E36'n da? Sent from my Ifaun using Tapatalk
Turboking Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Den havner nok hos bilophøgeri, er ikke så mye igjen av den. Kun karosseriet uten dører. Desvære;( var en strøken bil, før den ble vraket.
Silverboy Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Spennende Rå bil, men hva skjedde med RS6 motor'n?
Turboking Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Den fikk noen feite riper i ene sylindern;-) var sikkert alerigisk mot Bmw
bmw-E30 Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 den blå e36en med 2jz du har kjøpt? blir spennendes å følge med her fyr opp bilder
Turboking Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Er den blå ja;-) ja skal legge utbilder i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå