Biltekno Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Hei, Jeg forsøker å finne en vei ut til motorrommet på en X5 -08 model. Holde på å monterer defa varmup. Noen tips? Jeg finner gummigjennomføringer på begge sider under dashboardet, men gummiene er så hard og tykk at jeg ikke kommer igjennom med noe.. Trenger relativt god plass for å trekke kabelen, som er ganske tykk. Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komfort Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Bump Står å skal gjøre dette nå.... Hvor gikk du inn? Best plass på førersiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Vanligvis borrer man hull og monterer en egen gummigjennomføring. Utvid hullene, monter gummigjennomføring og brukt gjerne silikonspray så går alt mye lettere. Nå gjør jeg dette på nye Audi hele tiden, men det bør nok være likt på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå