mathiasvatne Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Heisann! Eg har en E46 sedan '99 modell. Til våren tenker jeg å senke den. Har tenkt på coilovers som gir en senk på rundt 30-65mm. Kunne trengt noe tips og ideer for å unngå subbing og andre komplikasjoner. Som f eks hvilke felger som kan brukes til en viss høyde på senken og sånne ting. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Har Tuningart på min. Veldig fornøyd med det til prisen(billig type) Senker bra foran, men kunne senka mere bak. Kan sende den enda mere foran, men er helt nede bak. Står på 225/45/17 5mm spacer foran,org ET på felgene er 38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasvatne Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Aha, syns det ser ekstremt bra ut! Peiling på hvor mye du har lagt den ned fremme og bak? Og ikke noe problem med subbing eller noe? takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Vet ikke hvor mye den er senka, men tror det bilde er av hvor mye den er skrudd ned:) Ingen subbing nei, ikke med 225/45/17, hadde 225/50/17 bak da subbet det litt med folk baki i brå sving og litt humpler. Innpresset er jo 38, måtte ha 3mm spacer foran hvis ikke gikk felgen i coilover, så det er jo noe å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Bruker Supersport justerbart senkesett på min, avstanden mellom navet og hjulbuen er 32 eller 34 cm (kan skjekke vognkortet)Den er behagelig men samtidig sportslig å kjøre (235/35 - 19) subber ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasvatne Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 235/35-19, 255/30-19. Alt kan subbe eller ikke subbe, det vesentlige er innpress. Husk det! Ellers må du plutselig valse eller bytte felger. Bredde på felg og felgens innpress, bestemmer også om du trenger spacer foran. Originalt innpress på litt bredere felger, pleier som regel å kreve spacer foran. Dette er jo fordi senkedempere er kortere, så det bredeste punkt på demper (nedre fjærskål og fjær) går LANGS felg og dekk, mens standard dempere er lengre og har både fjær og fjærskåler OVER felgkant og dekk. Selv kjører jeg på Supersport/KW black evolution control +. Dette kan du justere høyde og stivhet på. Høyt og mykt om vinter, lavt og stivt om sommer. Er ikke vits for meg å nevne felgdim, for jeg har coupe. De svelger pittelitt ekstra før det subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå