S.Hafsmo Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Har DSP ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Er ikke DSP adapteren som ikke er bra da. På min var det litt dårlig kontakt i en lille svarte kontakten. Da kødda lyden min litt. Orginal eller uorginal adapter? Jeg har orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Original DSPadapter. Vil tro denne er utelukket, da alle andre lydkilder fra Mediabridge lyder helt utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Har sett gjennom tråden om din bil nå. Så da dette bilde Den helt til venstre som er DSP forsterker? Min ser slik ut. Jeg er tom for idéer om hvorfor din har dårlig lyd via BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Den til venstre er DSPadapter ja. Ser imidlertid ut til at de har endret design på MediaBridge siden jeg kjøpte min, da du har flere inn/utganger på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hvit og rød er til mediabridge. Den ved den hvite er strøm. Og den siste helt til venstre vet jeg ikke helt hvor går. Er en liten rund kontakt som stod i bunn av cdveksleren. Blir ikke noe lyd om jeg tar den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå