Geir///M3 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44632061&editAd=true Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Rart ingen er innterisert i en sånn , dette er en bil med rikti motor . Men det er vel prisen ,mange tror det er gratis og kjøpe donor og bygge om, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg tror også det er prisen. Og jeg tror ikke det har noe med at man tror det er så billig å bygge om. Det er vel heller det at utvalget eldre biler til den prisen også gjør andre enn denne interessante. Jeg kunne også vært interessert, men ettersom annonsen tydelig sier at det ikke er interessant å snakke om prisen så tar jeg heller ikke kontakt. Jeg har fulgt med på annonsen, og fortsetter med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå