martinhansen Skrevet Desember 12, 2013 Skrevet Desember 12, 2013 har en bmw e36 med m50b20 vanos motor som æ plages med. kan vell si at den leve sitt eget liv. av og til starte den med engang og funker normalt. andre ganger starter den med engang, men har treg respons og må bli driftvarm, for så stoppe og starte den for at den skal funke normalt igjen. kan også hende at den brukes lang tid på å starte eller ikke så lang tid, kan også skyte av og til. av og til kan æ gi gass for at den ikke skal dø ut og begynne å kjøre. så kan æ kjøre en stund med litt skyting, så går det over. så lenge æ får start på den og kjørt et stykke, så funker den normalt igjen. var en periode der funket normalt utenom at den brukte noen få sekunder på å starte, men hadde kjørt mye lengre turer med bilen da. etter en stund fikk den de gamle symptomene tilbake, men skjedde etter æ hadde kjørt mye korte turer med bilen.bilen tulle mye nu, det med startingen. men funker fint om æ bare får kjørt litt, kan funke ganske normalt av og til når æ har fått start. skal sjekke jordinga i motorrommet, når æ kommer hjem fikk heller ikke kontakt med bilen, når verkstedet skulle ta diagnosetest på biln det som er gjort:(alt er tatt fra brorn min sin motor, som funket når han brukte den)-byttet begge temp sensorene -byttet kam/veiv sensor -byttet lambda -sjekket etter falsk luft -byttet hjerne -byttet 2 motor releer -sammenlignet lmm min med brorn min sin bil når han enda hadde motorn i, så lmm funker.
martinhansen Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 har også prøvd å bytta coiler og er nye plugger på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå